"Duvarlar kırmızıdır."

Çeviri:The walls are red.

August 23, 2014

10 Yorum


Neslihan44

başına the yazmadım diye kabul etmedi niye böyle ya

August 23, 2014

Viforvendetta

kırmızı olduğunu bildiğimiz duvarı da bilmemiz gerek. yani belirli durumlarda isimden önce "the" koyuyoruz

August 23, 2014

erlttk

Peki çoğul olduğunda koyulmayabilir gibi bir şey yok muydu

September 15, 2014

Selcen_Ozturk

the koymadığımızda dünyadaki bütün duvarlar kırmızıymış gibi bir anlam çıkar

September 15, 2014

Viforvendetta

hayır, tekilde de çoğulda da kullanabilirsin.
ingilizcede sayılabilen isimler tekil kullanılmaz.
kafa karıştıran tekil-çoğul kuralı bu sadece.
"i eat apple" yanlış
i eat apples. olabilir bunun çevirisi "ben elmalar yerim" fakat bu da türkçede yanlış bu yüzden
i eat apples = ben elma yerim.

September 15, 2014

Neslihan44

teşekkürler bilgilendirme için

August 24, 2014

GltenAkden1

"The walls are red" cümlesini neden "The walls're red" diyerek kısaltamıyoruz?

August 28, 2016

HalitUZUN

Is neden olmuyodu?

May 21, 2015

tanertcs

Walls yani duvarlar. Tekil degil çogul oldugu icin is olmaz are olacak

July 15, 2015

bayrakenginn

Duvar-lar oldugundan cogul bir ifade is tekil kelimeler icin kullanilan yardimci fiil ,are ise cogul ifadelerde kullanilan yardimci fiil.

October 7, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.