Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She has a friend."

Çeviri:Onun bir arkadaşı var.

0
3 yıl önce

13 Yorum


elifgene

bir arkadaşı vardır olmaz mı

2
Cevap ver3 yıl önce

yagmrs1

she has a friend ve she has got a friend arasında bir fark var mi

2
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çok az. "She's got a friend." az daha gayresmi yani konuşma dil.

3
Cevap ver2 yıl önce

Kbra58193

Bencede bir arkadaşı var nasıl oluyor onun

1
Cevap ver3 yıl önce

ElifKoTiry

She o degil mi ki

1
Cevap ver3 yıl önce

kebsilli

Onun bir arkadaşı vardır nasıl yanlış olur

0
Cevap ver13 yıl önce

nazirmakdu

Vardır olmaz var olur

2
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Neden?

1
Cevap ver2 yıl önce

Viforvendetta

eklenmemiştir raporlarsan eklerler.

1
Cevap ver3 yıl önce

ferdi48130

Onun bir arkadaşı var. Doğru. Onun bir arkadaşı vardır ise sanki tahmin gibi oluyor vardır belki , bu yüzden eklenmemiş olabilir

0
Cevap ver12 yıl önce

GreenHat48

"ah bu ingilizce gorunmuyor" da ne demek cevabin aynisini yazdim kabul etmedi, harfleri sonda basa dogru sile sile denedim "onun bir arkadas" haline geldiginde ancak hatali kabul etti

0
Cevap ver3 yıl önce

HamzaYiitD

Abi elin arkadaşından sanane ya ayıp yani:)

0
Cevap ver2 yıl önce

Ozlem235

Türkçede var ile vardır aynı anlamda kullanılır çoğu durumda. Ve burada da uygundur. Kabul edilmeli burada.

0
Cevap ver7 ay önce