"Shehasafriend."

Çeviri:Onun bir arkadaşı var.

4 yıl önce

12 Yorum


yagmrs1

she has a friend ve she has got a friend arasında bir fark var mi

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çok az. "She's got a friend." az daha gayresmi yani konuşma dil.

3 yıl önce

AbdssametK3

Yagmur sadece have got li olan ingiliz ingilizcesinde diğeri (have) amerikan ingilizcesinde geçerlidir.

3 ay önce

elifgene

bir arkadaşı vardır olmaz mı

4 yıl önce

kebsilli

Onun bir arkadaşı vardır nasıl yanlış olur

4 yıl önce

nazirmakdu

Vardır olmaz var olur

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Neden?

3 yıl önce

Viforvendetta

eklenmemiştir raporlarsan eklerler.

4 yıl önce

Kbra58193

Bencede bir arkadaşı var nasıl oluyor onun

3 yıl önce

ElifKoTiry

She o degil mi ki

3 yıl önce

HamzaYiitD

Abi elin arkadaşından sanane ya ayıp yani:)

2 yıl önce

Ozlem235

Türkçede var ile vardır aynı anlamda kullanılır çoğu durumda. Ve burada da uygundur. Kabul edilmeli burada.

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.