"She has a friend."

Çeviri:Onun bir arkadaşı var.

August 23, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

yagmrs1

she has a friend ve she has got a friend arasında bir fark var mi

September 19, 2015

jzlcdh

Çok az. "She's got a friend." az daha gayresmi yani konuşma dil.

October 19, 2015

AbdssametK3

Yagmur sadece have got li olan ingiliz ingilizcesinde diğeri (have) amerikan ingilizcesinde geçerlidir.

September 7, 2018

kebsilli

Onun bir arkadaşı vardır nasıl yanlış olur

August 23, 2014

Viforvendetta

eklenmemiştir raporlarsan eklerler.

August 23, 2014

nazirmakdu

Vardır olmaz var olur

October 18, 2015

jzlcdh

Neden?

October 19, 2015

ferdi48130

Onun bir arkadaşı var. Doğru. Onun bir arkadaşı vardır ise sanki tahmin gibi oluyor vardır belki , bu yüzden eklenmemiş olabilir

December 4, 2015

elifgene

bir arkadaşı vardır olmaz mı

November 9, 2014

ElifKoTiry

She o degil mi ki

July 5, 2015

Anl870711

Bence de..O ya Onun nasıl dedik?

June 15, 2019

Anl870711

O bir arkadaşa sahip olmalı..

June 15, 2019

HamzaYiitD

Abi elin arkadaşından sanane ya ayıp yani:)

December 31, 2015

Kbra58193

Bencede bir arkadaşı var nasıl oluyor onun

June 17, 2015

GreenHat48

"ah bu ingilizce gorunmuyor" da ne demek cevabin aynisini yazdim kabul etmedi, harfleri sonda basa dogru sile sile denedim "onun bir arkadas" haline geldiginde ancak hatali kabul etti

August 9, 2015

Ozlem235

Türkçede var ile vardır aynı anlamda kullanılır çoğu durumda. Ve burada da uygundur. Kabul edilmeli burada.

January 3, 2018

mahmut355292

"Onun bir arkadaşı vardır." nasıl kabul edilmez saçmalık

February 19, 2019

MelikeSadi

dinleye bilmiyorum

August 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.