1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The man has a suit."

"The man has a suit."

Переклад:Цей чоловік має костюм.

August 23, 2014

11 коментарів


tyZZ5

The-це АРТИКЛЬ він не перекладаєтьСя ЦЕЙ(У ЦЬОГО) він взагалі не перекладається


Slavobor

Артикль the походить від this, а артикль "a" походить від one. Так ми їх не перекладаємо бо в нас так не прийнято говорити.


TARIK305350

"чоловік має костюм" зарахувало як невірно, цей буде - this man has a suit !!!!


nadjon4ik

чоловік має костюм... а ви хочете the man has a one suit

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.