1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The man has a suit."

"The man has a suit."

Переклад:Цей чоловік має один костюм.

August 23, 2014

27 коментарів


OksanaBudzinska

Цей чоловік має костюм.


Ksena118208

Звідки взялося один?


Nazar473341

Певно помилка, оскільи кількість костюмів не вказана


WJIk8

Чому один? Де one suit ? Як там a siut? Артикль це не один!!!


l3L02

Чоловік має костюм вот так надо


TetianaLia

А чому в перекладі 1 костюм?


tyZZ5

The-це АРТИКЛЬ він не перекладаєтьСя ЦЕЙ(У ЦЬОГО) він взагалі не перекладається


Slavobor

Артикль the походить від this, а артикль "a" походить від one. Так ми їх не перекладаємо бо в нас так не прийнято говорити.


TARIK305350

"чоловік має костюм" зарахувало як невірно, цей буде - this man has a suit !!!!


vun04

Помилка


PbkH8

Чому не цей чоловік має костюм чому саме цей чоловік має один костюм.


WJIk8

Чому один костюм? Числа не вказано. "Цей чоловік має костюм" чи не так?


Boris756478

бісить один костюм


nadjon4ik

чоловік має костюм... а ви хочете the man has a one suit


Che681208

Задовбала ця невідповідність


539U2

Помилка.Виправте будь-ласка.Кількість костюмів не вказана.


HalynaKozl

Чоловік має костюм. Це ж правильно? А не чоловік має один костюм. ?


PSdF1

Кількість не вказано


nSdE8

Один тому , що колись слова one не було , було слово a і воно перекладалося як один


Fedir63621

Цей чоловік має костюм. Зараховано.


AndreyDemch

Інколи дивуюсь "вірному" перекладу...


V3nw9

Там немає one,один!


Vlad_vitamin

Чому ОДИН КОСТЮМ? Де це вказано? Якщо бага то, то костюми ж. Хрєнь якась


Vlad_vitamin

Чому "чоловік має один костюм" не вірно? Чому потрібно ЦЕЙ?

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.