A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kinyitom a gyümölcslevet."

Fordítás:I open the juice.

3 éve

7 hozzászólás


tigrisgyerek

Itt miért kell kitenni névelôt?

3 éve

csaba1029

Mivel itt határozottan egyről beszél. Nem kinyitok egy gyümölcslevet (a sok közül), hanem pl. kinyitom A gyümölcslevet (ami a kezemben van).

remélem így tiszta.

3 éve

KornlSzakc

Az "I'm opening the juice" miert nem jo?

3 éve

GamerHome

Én sem értem. Nyelvtanilag is így lenne helyes, mivel nem mindig nyitom ki a gyümölcslevet, hanem most. Szokásostól eltérő cselekvés.

3 éve

Anna912437

Szerintem de ez eggyáltalán nem biztos lehet hogy azért nem fogadja el az inges alakot mert még nem tanította vagy lehet hogy azért mert nem a levet hanem a gyümölcslevet nyitom ki.

2 éve

tajtigerda03

az open the juice az miért nem jó?

2 éve

L.Joanie

Mert ez igy alany (i) nélkül azt jelenti, hogy nyisd ki a gyümölcslevet.

1 éve