1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am reading a book."

"I am reading a book."

Çeviri:Kitap okuyorum.

August 24, 2014

5 Yorum


MeteUelkue

Ben bir kitap okuyorum cumlesi neden kabul edilmiyor?


Faruk628958

Bence de doğrusu bu. A niye var yoksa


gokhhan

Tekil kelimeler yalnız kalamaz. Başında a olması bir olarak okunacagi anlamına gelmeyebilir. Tekil isimlerin başına mutlaka bir article ( A,AN,THE) veya My, its,your etc. getirilir.


burakandaykut

bir kitap okuyorumu kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.