A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I go to the restaurant."

Fordítás:Étterembe megyek.

3 éve

4 hozzászólás


espino2013
espino2013

A vendéglőbe megyek - miért nem jó???

3 éve

Gbor373369

"Étterembe megyek" miért nem jó?

3 éve

jujuka9

Mert a "the"-t is le kell fordítani. Konkrét étterembe megyek, tudok, hogy melyikbe. De ezt is most már csak utólag sejtem, mert nekem se fogadta el azt, hogy "étterembe megyek". :)

2 éve

grf.FueradeEso

vendéglőt is jelent a restaurant

2 éve