"How?"

Çeviri:Nasıl?

4 yıl önce

17 Yorum


MertcanToruk

Kelimenin tercümesinde "ne kadar ve nasıl" yazıyor ancak soruya "ne kadar" yazdığımda kabul edilmedi.

4 yıl önce

irmkrkmzr

Çünkü how tek başına nasıl demek oluyor how much ne kadar anlamına gelir

3 yıl önce

yusufuyanik

Tercümeye o kadar bağlı kalmayın.

3 yıl önce

CGTYKY37

Ama soruda ''How Much'' ya da ''How Many'' dememiş.

4 yıl önce

batin.ozce

Tercüme ye bakma bilmiyo musun mesela"how are you"yani "nasilsin"demek burdaki sadece "how"in anlami var "you"ve "are" burda sadece bir bağlac

3 yıl önce

merYayla4

Çünkü onun cevabı nasıl

1 yıl önce

nilayatik55

"How many" veya "how much" ne kadar demek.

1 yıl önce

omer17_

nasıl dıyorum yanlıs dıyor

2 yıl önce

halilibrah761095

Size de have diyor gibi gelmedi mi?

3 yıl önce

duru927879

Ben de öyle anladım. Ama konu sorular olunca how dedim ☺

3 yıl önce

nilayatik55

Yazıyor zaten.

1 yıl önce

SaadettinE1

Iki defa nasil nasil yazim olmadi

2 yıl önce

Celilam

Have anladım iyi mi

1 yıl önce

Bartu636249

hell anladım :D

1 yıl önce

SiriusBlack99

Neamiş?

1 yıl önce

EsraAtak4

Nasıl diyorum olmuyor

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Soruda duyduğunuzu olduğu gibi (İngilizce) yazmanız isteniyor olabilir.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.