Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is an important avenue."

Çeviri:O önemli bir bulvardır.

4 yıl önce

4 Yorum


1086419728

O önemli bir yoldur. da doğru cevap olmalı.

4 yıl önce

keremhan77

Bulvar/Cadde ile Yol arasındaki fark; Yol kelimesine çobanın sürüsünü götürüp getirdiği boş bir tarla da mana olur, Şehrin bir sokağı da mana olur. Ancak Bulvar derseniz tek bir mana çıkar o da üzerinde bulunan alışveriş merkezleri, dükkanları ile ön plana çıkmış ve o bölgenin şehrin önemli birkaç caddesi manası çıkar.

2 yıl önce

OzlemAslan

Avenue kelimesinin yol anlamına geldiği belirtmiş bu durumda ''O önemli bir yoldur''da doğru cevap kabul edilmeli.

4 yıl önce

mertasd

Ch

1 yıl önce