"It is an important avenue."

Çeviri:O önemli bir bulvardır.

4 yıl önce

14 Yorum


1086419728

O önemli bir yoldur. da doğru cevap olmalı.

4 yıl önce

keremhan77

Bulvar/Cadde ile Yol arasındaki fark; Yol kelimesine çobanın sürüsünü götürüp getirdiği boş bir tarla da mana olur, Şehrin bir sokağı da mana olur. Ancak Bulvar derseniz tek bir mana çıkar o da üzerinde bulunan alışveriş merkezleri, dükkanları ile ön plana çıkmış ve o bölgenin şehrin önemli birkaç caddesi manası çıkar.

3 yıl önce

OzlemAslan

Avenue kelimesinin yol anlamına geldiği belirtmiş bu durumda ''O önemli bir yoldur''da doğru cevap kabul edilmeli.

4 yıl önce

mertasd

Ch

1 yıl önce

Filiz342387

O önemli bir yoldur''

1 ay önce

msg27

O onemli bir meydan da kabul edilmeli

3 yıl önce

keremhan77

bulvar ile meydan arasında çok mana farkı var. Meydan bir kere belli bir metrekare alanı ifade eder. Bulvar ise uzunluğu ile öne çıkan cadde manasındadır.

3 yıl önce

CahidTuna

'O önemli bulvardır' ı kabul etmedi

2 yıl önce

StellaMerlo

''An'' kelimesine dikkat edin.Bunu kullanmamışsınız.

2 yıl önce

CahidTuna

o önemli bir bulvardır ile o önemli bulvardır aynı şey dikkatini çektiyse yaani

2 yıl önce

StellaMerlo

Burada sadece cümleyi tamlıyor. Bir''şey'' olduğunu belirtiyor. Cümle çevirilerinde de bütün kelimelerin anlamını yazmalıyız zaten o açıdan söyledim. Yoksa niye oraya ''An'' eklesinler? Ben ''O önemli bulvardır'' cümlesini yazmadım(Bana göre anlamsız geliyor.''O önemli bulvar''. ''Bir'' ekleyince daha anlamlı oluyor.) ''A/An'' yazmadığım cümleleri Duolingo da başka öğrendiğim yerler de şuana dek hiç kabul etmedi. Eğer bu 2 cümlenin de aynı şey olduğunu düşünüyorsanız raporlayın.

2 yıl önce

Serragultu

Hayır onu kabul ediyor

1 yıl önce

Baxshiyev

ora onemli bir bulvardir neden olmaz bu daha mantikli degilmi?

2 yıl önce

iremelebi3

çok saçma

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.