"Itischeapertogobybus."

Çeviri:Otobüsle gitmek daha ucuzdur.

4 yıl önce

19 Yorum


aleynalper

Cheap ucuz...cheapER daha ucuz:)))

3 yıl önce

baki_karakus

"going by bus is cheaper" olur mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur (kabul ediliyor) ama yukarıdaki gibi kullanım daha yaygındır, hatırlamaya çalışın :)

4 yıl önce

e.fiski

bu bir kalıp mı? bildiğim herhangi bir grammer e oturtamadım da o yüzden soruyorum..

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"it is AA to BB" seklinde A ve B yerine istediklerini koyarak kullanilir, kalip dersen kalip olsun bilemedim "kalip" mi:)

4 yıl önce

e.fiski

bu anlattığın "kalıp" evet :) açıklama için teşekkürler.

4 yıl önce

baki_karakus

to mastar (mek mak eki) gitMEK,

4 yıl önce

YaseminZer5

"Otobüsle gitmekten daha ucuz" nasıl derdik?

2 yıl önce

Puck52825

-ten -tan -den -dan ekleri için than kullanılır

1 yıl önce

Bisnev99

It burada gizli özne gibi mi?

2 yıl önce

Davut_david

"by" yerine with kullanılabilir mi?

1 yıl önce

huseyin2014

burada it in görevi ne. it burda gereksiz gibi

3 yıl önce

IsmailKaca

Cansizlarda it kullaniyor

2 yıl önce

selocan1903

arkadaşlar neden burada it var anlamadım

3 yıl önce

IsmailKaca

Cansizlarda it kullaniyor

2 yıl önce

Bisnev99

Yapılan bir şeyinde mi öznesi var ?

2 yıl önce

efesayar1

Otobusle gitmek icin daha ucuz degil mi ?

2 yıl önce

efesayar1

Burda to kullanimi yanlis abi

2 yıl önce

vollkkan

Daha nın karşılığı ne.Than olması gerekmez mi

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.