Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir yıl sonra"

Çeviri:A year later

4 yıl önce

17 Yorum


qweasd38

"after a year" olmaz mı?

4 yıl önce

Sukru_Dasdemir

Olmaz.

Aslında Selcen Hanım 'after' ve 'later' farkını başka bir konunun tartışma kısmında açıklamıştı ama nerede olduğunu hatırlamadığım için bağlantı veremiyorum. Bu yüzden ben açıklık getirmeye çalışacağım (yanlışlık olacağını zannetmiyorum ama yine de hatam çıkarsa hocalarım uyarsınlar lütfen)

Kullanım yerleri farklı.

'after' ı "...den sonra" olarak aklınızda tutmanızda yarar var.

örnek olarak: "after you" (senden sorna) "after lunch" (öğle yemeğinden sonra) "The party is after four" (parti dörtten sonra)

'later' ı "daha sonra" olarak aklınızda tutabilirsiniz. Bu anlama gelir.

"see you later" (-daha- sonra görüşürüz) "a year later" (bir yıl sonra) "two day later" (iki gün sonra)

3 yıl önce

savasxxx

"X is after y" iki sey arasindaki baglanti "later" tek basina kullanilabiliyor. https://www.duolingo.com/comment/2644372

3 yıl önce

144965

Peki bir yil sonra gorusuruzlebir yildan sonra gorusuruz yazmanin farki nedir

3 yıl önce

tamer.akgu

Buna cevap yazarmısınız after a year neden olmuyor

4 yıl önce

yasinsolakoglu

Aynen

3 yıl önce

gamze.sung

Bnde o sekilde yazdım kabul olmadi neden? ??

4 yıl önce

egeninefesi03

Bende

3 yıl önce

zahter35

ben de "one year later" yazdım ama kabul etmedi zaar ;)

3 yıl önce

R.Ayka

Ben oyle yazdim kabul etdi

3 yıl önce

zahter35

ben 11 ay önce yazmışım :) 11 ayda düzeltmişlerdir ;)

2 yıl önce

Erva786706

Benimkini kabul etti.

3 ay önce

Kaya55555

Next a year olmazmı?

3 yıl önce

cerber779

"After a year "olmaz mı

3 yıl önce

cckdmr

after a year niye yanlış

1 yıl önce

zekiye882746

Az önce bu cevaba yanlış demiştiniz

1 yıl önce

AykutOrta

After one years olur mu

1 yıl önce