"He has water."

Traducere:El are apă.

August 24, 2014

15 comentarii


MadalinaStanciu

De ce e has si nu have?

August 24, 2014

fantomitzah

Așa este forma verbului ”to have” (= ”a avea”) pentru persoana a treia singular:
(Nu se conjugă regulat, prin adăugarea unui ”s”, nu există ”haves”)
he / she / it has
I / we / you / they have

August 25, 2014

DEEA438367

Multumim maestro

January 27, 2016

PerryRhoda6

Mersi

May 10, 2019

Sako.

Habar nam

August 30, 2017

CalinMaria14

Dacă vrei ne cunoașten

May 21, 2018

GhiocelAndrei

E corect.

September 25, 2016

andres335131

Este frumos jocu!

February 28, 2016

MariaMika5

E o aplicatie buna!

February 10, 2017

Vlad133264

Exact este fuarte buna

April 17, 2017

gogadorin

Interesant

October 18, 2015

Alexia761200

A fost simplu

November 29, 2015

andres335131

Eu oricum nu prea stiu dar tot zic bine!

February 28, 2016

AlexaGbr9

Mereu raspund bine nici la scoala sau la jocuri nu gresesc

March 12, 2016

dan292269

Toti sunteti isteti

March 27, 2016
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.