Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"He has water."

Traducere:El are apă.

0
acum 3 ani

15 comentarii


MadalinaStanciu

De ce e has si nu have?

24
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa este forma verbului ”to have” (= ”a avea”) pentru persoana a treia singular:
(Nu se conjugă regulat, prin adăugarea unui ”s”, nu există ”haves”)
he / she / it has
I / we / you / they have

126
Răspunde1acum 3 ani

DEEA438367

Multumim maestro

1
Răspundeacum 2 ani

SkyVlad

Habar nam

0
Răspundecu 11 luni în urmă

MonySchor

Has e la persoana a trria

0
Răspundecu 8 luni în urmă

Andrei62261

Cred ca e prescurtat

0
Răspundecu 5 luni în urmă

CalinMaria14

Dacă vrei ne cunoașten

0
Răspundecu 2 luni în urmă

GhiocelAndrei

E corect.

4
Răspundeacum 1 an

andres335131

Este frumos jocu!

2
Răspundeacum 2 ani

MariaMika5

E o aplicatie buna!

1
Răspundeacum 1 an

gogadorin

Interesant

0
Răspundeacum 2 ani

Alexia761200

A fost simplu

0
Răspundeacum 2 ani

andres335131

Eu oricum nu prea stiu dar tot zic bine!

0
Răspundeacum 2 ani

AlexaGabri9

Mereu raspund bine nici la scoala sau la jocuri nu gresesc

0
Răspundeacum 2 ani

dan292269

Toti sunteti isteti

0
Răspundeacum 2 ani