Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"He has water."

Traducere:El are apă.

acum 4 ani

15 comentarii


MadalinaStanciu

De ce e has si nu have?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa este forma verbului ”to have” (= ”a avea”) pentru persoana a treia singular:
(Nu se conjugă regulat, prin adăugarea unui ”s”, nu există ”haves”)
he / she / it has
I / we / you / they have

acum 4 ani

DEEA438367

Multumim maestro

acum 2 ani

Sako.

Habar nam

acum 1 an

MonySchor

Has e la persoana a trria

cu 9 luni în urmă

Andrei62261

Cred ca e prescurtat

cu 6 luni în urmă

CalinMaria14

Dacă vrei ne cunoașten

cu 4 luni în urmă

GhiocelAndrei

E corect.

acum 1 an

andres335131

Este frumos jocu!

acum 2 ani

MariaMika5

E o aplicatie buna!

acum 1 an

gogadorin

Interesant

acum 2 ani

Alexia761200

A fost simplu

acum 2 ani

andres335131

Eu oricum nu prea stiu dar tot zic bine!

acum 2 ani

AlexaGabri9

Mereu raspund bine nici la scoala sau la jocuri nu gresesc

acum 2 ani

dan292269

Toti sunteti isteti

acum 2 ani