Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He swims."

Tłumaczenie:On pływa.

4 lata temu

21 komentarzy


xxsaranghae

Powinno być "He swims", a ona mówi "He swams"

1 rok temu

kazimierz.6

He swims

3 miesiące temu

kaziutka

He swims

3 lata temu

Lena805591

Napisałam on płynie i mi nie zaliczyło (>﹏<)

1 miesiąc temu

grzegorzche

Jak powiedzieć: on płynie?

4 lata temu

Pamela1698

Jeśli masz na myśli, że on płynie w tym momencie, to "he is swimming"

3 lata temu

duopawel.ang

Dokładnie.

2 lata temu

DariaBrzos

Now albo on the moment

3 lata temu

duopawel.ang

Ale po dodaniu końcówki -ing np. 'He is swimming NOW/AT THE MOMENT.

2 lata temu

ajgor3

at the moment a nie in

2 lata temu

DariaBrzos

Tak samo chyba ze "on płynie" i dodałbyś teraz to bedzie "He swimming now"

3 lata temu

Hultajking

She swims

2 lata temu

limonka516

O co chodzi z tym s na koncu ze raz jest a raz nie ma?

3 lata temu

melanie3333

To jest jeden z czasów teraźniejszych mianowicie Present Simple. Warunek tworzenia tego czasu w zdaniu oznajmującym jest taki, że do czasownika, który w danym zdaniu wykonuje osoba trzecia (he, she, it), dodajemy końcówkę -s lub -es. Nie tyczy się to osób I, you,we, they. Jeśli czynność wykonuje któraś z tych osób, wtedy pozostawiamy czasownik w formie podstawowej. Np. She swims. He sees...itd I swim. You see...itd.

3 lata temu

Lena805591

⊙﹏⊙

1 miesiąc temu

Mira496444

Przy os. 3 l.poj. dodajemy 's'

4 miesiące temu

Agnieszka239338

Dlaczego On plywa czy On plynie?

5 miesięcy temu

janusz388757

Slychac she nie he

11 miesięcy temu

Magda213974

A dlaczego nie ma z -ing na końcu czasownika tylko jest "swams" ? Nie rozumiem...

7 miesięcy temu

Magda213974

Sorry "swims"

7 miesięcy temu

Dawid522228

+123455667788991010

1 rok temu

Powiązane dyskusje