Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are getting big."

Çeviri:Siz büyüyorsunuz.

4 yıl önce

21 Yorum


furkoo68

Gittikçe büyüyorsun niçin olmaz ?

3 yıl önce

Haggra
Haggra

"You are growing" olmalı bence. You are getting big anormal bir cümle. Bir balona falan söyleniyorsa belki de doğru olabilir. Nihayetinde pratik amaçlı cümleler kedilere falan konuşuyorlar. :-)

2 yıl önce

mehtabonullahi

Belkide kilo almaktan bahs ediyor

1 yıl önce

sukupakizi

Getting buyumek anlaminda ise big e neden ihtiyac duyuyoruz? Lutfen cevablayiniz

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Getting big= büyümek

1 yıl önce

ArzuBayramova

" sen buyuk oluyorsun" gercek tercuma bu.

2 yıl önce

KomutanLOGAR69

Getting big :)))))

2 yıl önce

Umut918377

Sen gittikçe büyüyorsun da doğru bir çeviri olmaz mı?

1 yıl önce

smailAydom

Sen Büyümeyecekmisin? Nasıl diyecegiz

3 yıl önce

BAAKSahin

Wont you get big? Olabilir mi acaba. Yanlisim varsa duzeltilsin

2 yıl önce

furkhan

"İrileşiyorsun" olmalı

3 yıl önce

erkantaylan

Sen giderek büyüyorsun?

2 yıl önce

HseyinMete1

Getting "Edinme" getting big - Büyüme.

1 yıl önce

akkusalp

Getting back diye okuyorum :(

1 yıl önce

NoyanVurgu

Şişman birine sen gittikçe şişiyorsun tarzı bir cümle olsa gerek.grow kullanılmadığı için..

1 yıl önce

Gkhan706701

Sen büyüyorsun dedim kabul etmedi saçma degil mi!!

11 ay önce

SevincCefe1

Getting big,getting tired-kalıp gibi mi düşünmek lazım? Sanki sıfatlara getting artırmakla,onları fiilleştiririz.

9 ay önce

Lale69279

Ama haksızlık sadece yerin değişik yazdım yeter ama aa

8 ay önce