Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De man eet een citroen."

Vertaling:The man eats a lemon.

3 jaar gelden

13 opmerkingen


Sharon516367

Is het eat of eats ik snap het nie

2 jaar gelden

loreGysbre

Eats omdat het He of She is . dat moet je onthouden bij die twee vormen is het altijd meervoud. Snap ie?

2 jaar gelden

OhpaSurft

+The man eats a lemon =3e persoon enkelvoud = stam+ s

2 jaar gelden

Dogan81

It still confuse me with man/men. The e an a for the male figure?

3 jaar gelden

shannon6287

Man is 1 person men are 2 or more persons

3 jaar gelden

joyce827201

man is een persoon men is meerdere

2 jaar gelden

ElfjeMorte

Wie weet waarom het eats is en niet eat

2 jaar gelden

loreGysbre

Het is eats omdat het He of She is. Bij die twee vormen is het altijd meervoud. Oki doki?? :)

2 jaar gelden

imane71171

ja goede vraag ik weet het zelf ook niet

2 jaar gelden

loreGysbre

Bij she en he is het altijd meervoud onthoud dat. Schrikf het desnoods op op een blad papier heb ik ook gedaan! Onthoud vele beter

2 jaar gelden

Jaanvi_Moenesar

wat is het veschil tussen an lemon en a lemon???

1 jaar gelden

Linda81555

Waarom is de zin 'the man is eating a lemon' niet goed..?

7 maanden geleden

Bramkrijgs

Nau leuk hoor ham kaas!!!

3 maanden geleden