"De man eet een citroen."

Vertaling:The man eats a lemon.

4 jaar gelden

18 opmerkingen


Sharon516367

Is het eat of eats ik snap het nie

2 jaar gelden

loreGysbre

Eats omdat het He of She is . dat moet je onthouden bij die twee vormen is het altijd meervoud. Snap ie?

2 jaar gelden

OhpaSurft

+The man eats a lemon =3e persoon enkelvoud = stam+ s

2 jaar gelden

Dogan81

It still confuse me with man/men. The e an a for the male figure?

3 jaar gelden

shannon6287

Man is 1 person men are 2 or more persons

3 jaar gelden

joyce827201

man is een persoon men is meerdere

3 jaar gelden

ElfjeMorte

Wie weet waarom het eats is en niet eat

2 jaar gelden

loreGysbre

Het is eats omdat het He of She is. Bij die twee vormen is het altijd meervoud. Oki doki?? :)

2 jaar gelden

imane71171

ja goede vraag ik weet het zelf ook niet

2 jaar gelden

loreGysbre

Bij she en he is het altijd meervoud onthoud dat. Schrikf het desnoods op op een blad papier heb ik ook gedaan! Onthoud vele beter

2 jaar gelden

LuanaKhelashvili

Man is man (enkelvoud) Man is mannen (meervoud) dus komt er geen s bij. Er verandert niks het blijft dus gewoon eat. Als er staat the man is het enkelvoud en de hij vorm en komt er in het engels een s bij.

2 jaar gelden

mats911

nice, thx

1 jaar gelden

Jaanvi_Moenesar

wat is het veschil tussen an lemon en a lemon???

2 jaar gelden

Linda81555

Waarom is de zin 'the man is eating a lemon' niet goed..?

9 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Dat is een geaccepteerd antwoord.

9 maanden geleden

Bramkrijgs

Nau leuk hoor ham kaas!!!

5 maanden geleden

haamenkas

o ja bla bla blaaaaaaaa

9 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.