1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "De man eet een citroen."

"De man eet een citroen."

Vertaling:The man eats a lemon.

August 24, 2014

13 opmerkingen


OhpaSurft

+The man eats a lemon =3e persoon enkelvoud = stam+ s

January 14, 2016

Sharon516367

Is het eat of eats ik snap het nie

February 10, 2016

loreGysbre

Eats omdat het He of She is . dat moet je onthouden bij die twee vormen is het altijd meervoud. Snap ie?

April 5, 2016

Dogan81

It still confuse me with man/men. The e an a for the male figure?

January 31, 2015

shannon6287

Man is 1 person men are 2 or more persons

March 7, 2015

ElfjeMorte

Wie weet waarom het eats is en niet eat

December 2, 2015

loreGysbre

Het is eats omdat het He of She is. Bij die twee vormen is het altijd meervoud. Oki doki?? :)

April 5, 2016

imane71171

ja goede vraag ik weet het zelf ook niet

January 3, 2016

loreGysbre

Bij she en he is het altijd meervoud onthoud dat. Schrikf het desnoods op op een blad papier heb ik ook gedaan! Onthoud vele beter

April 5, 2016

richelleFi1

Waarom

July 8, 2019

habibils

Waarom is het hier niet 'is eating'? Daar snap ik het niet goed

August 24, 2019

sva2007

ik had: the man eats a citron. telt ie gwoon fout

August 30, 2019

kayenlou1

gun mij lingots

October 1, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.