"Az öcsém elsős."

Fordítás:My brother is in first grade.

4 éve

6 hozzászólás


senorana

Miêrt kell az in?

4 éve

KissHajnalka

mert : in first grade= első fokozatban van=elsős

4 éve

senorana

De azt nem így fejezzük ki.Ezt a kifejezést én arra használnám,h. valamilyen gyümölcsnek zöldségnek az osztályozására. Az freshman vagy underclassman az jelenti azt,h. elsős,mint első osztályba,ment/jár stb!

4 éve

jokutine

in the first grade nem jó?

3 éve

Fricc85

in the first class?

2 éve

PalNabilek

"My yanger brother is in first grade." Azt a mondatot kellett leforditanom, hogy "Az öcsém elsős." A fenti megoldást nem fogadta el!!! A yangert elhagyta és csak a brothert használta! Kérem angolul nálam jobban tudók segitségét!

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.