"O, su isteyecek."

Çeviri:He is going to ask for water.

4 yıl önce

11 Yorum


wsynduo

"Istemek" anlaminda kullanirken Ask for ve want'ın ayrıldığı noktalar nedir?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ask for: aktif olarak istemek. yani "bana su verir misin" demek mesela.

want: bir duygu ve düşünce olarak istemek. kalkıp bunu birine sormak değil ama

3 yıl önce

wsynduo

Sipariş vb. konularda, karşılıklı konuşma da ask for kullanulabilir mi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. söylerken "I want water" dersiniz, ama birisi yaptığınız şeyi tarif ederken, "he asked for water" der. Umarım anlatabilmişimdir.

3 yıl önce

wsynduo

Ask for.u kullanmaktan kaçıyordum hep, anlam nereye gider diye :) , ama şimdi oldu, teşekkürler

3 yıl önce

oznurpoyraz

Bana su verir misin örneğinde ask for u kullandınız anlattıklarınızla çelişiyor

3 yıl önce

najaftom

Burada neden for gelip?

4 yıl önce

Viforvendetta

ask for = istemek

4 yıl önce

yasemin.ba

Going to Ile will'in farkı nedir?

3 yıl önce

furkan9702

going to daha çok planlanmış cümlelerde kullanılır ama bu bölüm çok saçma yapılmış

2 yıl önce

ekrem25

he is going to want water yazdım doğru kabul etti

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.