Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Przepraszam, gdzie jest łazienka?"

Tłumaczenie:Sorry, where is the bathroom?

4 lata temu

7 komentarzy


DawidXXX

Tutaj pasuje 'excuse me' a nie sorry

4 lata temu

DawidXXX

Mnie zawsze uczono, że 'sorry' to gdy za coś przepraszamy, natomiast 'excuse me' gdy chcemy o coś np. zapytac

3 lata temu

WojtekDoub

Sorry ??? Excuse me.

4 miesiące temu

muad77

A jak damy na początku I sorry zamiast samego sorry to jest błąd?

3 lata temu

kwidzius
kwidzius

sorry oznacza przykro mi a nie przepraszam. to jest jeden z częstszych bledow poplelnianych przez polakow. poza tym powinienes powiedziec i am sorry a nie i sorry

3 lata temu

olgamyjezeby

W każdym wyrażeniu powinno być 'Exuse me'. Sorry oznacza jednak przepraszać, przeprasam przykro mi. A 'Exuse me' raczej takie: Exuse me, could you please leave? Pozdrawiam Skeleton Clique

6 miesięcy temu

gosh45

tu jest oczywiście bład. I'm sorry mówimy, kiedy przepraszamy za coś, bo jest nam przykro. Dosłownie znaczy: "przykro mi". W powyższym przypadku powinno być "Excuse me, where is the bathroom?"

4 miesiące temu