"Ea bea."

Traducere:She drinks.

acum 4 ani

36 de comentarii


Anisoara1234

She drinks...Este corect

acum 3 ani

Teodor333

Da

acum 3 ani

euHuJy

Da

acum 3 ani

ionelamake

wtģ8

acum 1 an

Gabriela705836

Ndnfx d x.d.x.d.x.rmxmfcm.fmxmff.fc fcfcfcdc.dxdxfcçxfxfxfcçcxxmxxckkkkfmxmfmxkdkxmxkxmķxxxxxdxf xx Xmkmfmxmhkvkkckxmmx mmc fxmdxñxdmxfxmfxdxmmxmxmx xmxmxxdxdxdxfxfclcmcmfnçhcfncmcjjghvjcngncjģcmgmv

cu 10 luni în urmă

Gabriela705836

Fhfnfcmfmcmtmcmfmcmfmcmtnccnvvmmvmfmcmtncnfncjfncncnfncngcnngjccbfb bf cf mcmcčcc... . .vc.cź

cu 10 luni în urmă

euHuJy

Da este corecy

acum 3 ani

euHuJy

Nu ai sctis cotect

acum 3 ani

Denis711708

Li6uLuci 88h

acum 1 an

Denis711708

porumbul 9mhjmj5olt75ynn8in7n

acum 1 an

AliAlex7

Hdfhcdhhf diversificând Iancu

cu 1 lună în urmă

izabelanya

fantomitza tiam oferit 2 lingouri toate pe care le am fiindaca imi place comentariul tau si ca inveti multe limbi!tineo asa in continuare!

acum 2 ani

Silviu480561

Da e corect (like)

acum 2 ani

AndreiSusa

She drinks

acum 2 ani

JulietaBos

Dar nu inteleg diferenta intre drink si drinks stiu ca drinks e la plural dar aici nare ce cautaa pluralul!!!

acum 2 ani

MarcelaRod115519

)

acum 1 an

David508704

fantomitzah mai ajutat mult cu sfatul tau ca nici nu stiam diferenta

acum 1 an

euHuJy

G

acum 3 ani

dragoiioan

ok

acum 2 ani

VasyCDomin

Ok

acum 2 ani

Iulia984133

Ce chestie

cu 2 luni în urmă

biancafart

De ce drinks

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că la persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink

acum 4 ani

03.muschetari

Ok

acum 2 ani

Roclin

si eu tot asta nu intelegeam...

acum 3 ani

CrisIone

Da de ce să nu stii e foarte simplu!

acum 3 ani

euHuJy

Evident

acum 3 ani

euHuJy

F

acum 3 ani

Denis711708

Ommk58lu

acum 1 an

NiculinaNi2

J

acum 1 an

Gabriela705836

Ijnnncnv v v

cu 10 luni în urmă

Boddy15

Heyy

cu 8 luni în urmă

Denis148318

mancati niste bred cu men

cu 7 luni în urmă

ianislazar

H

cu 7 luni în urmă

Vizire1

Nztee

cu 4 luni în urmă

MoscaliucC

Ni

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.