"Ea bea."

Traducere:She drinks.

August 24, 2014

43 de comentarii


Anisoara1234

She drinks...Este corect


euHuJy

Nu ai sctis cotect


Denis711708

porumbul 9mhjmj5olt75ynn8in7n


izabelanya

fantomitza tiam oferit 2 lingouri toate pe care le am fiindaca imi place comentariul tau si ca inveti multe limbi!tineo asa in continuare!


JulietaBos

Dar nu inteleg diferenta intre drink si drinks stiu ca drinks e la plural dar aici nare ce cautaa pluralul!!!


Silviu480561

Da e corect (like)


David508704

fantomitzah mai ajutat mult cu sfatul tau ca nici nu stiam diferenta


fantomitzah

Pentru că la persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink


StoicaMari521375

Mulțumesc pentru explicație. Foarte utilă.


Roclin

si eu tot asta nu intelegeam...


CrisIone

Da de ce să nu stii e foarte simplu!


Denis148318

mancati niste bred cu men


IONICACopc

Adevarat de corect


Alexandra307023

Dece drinks si nu drink


andressa988704

Dhswzfqzgdsrrtrzgctaed2


andressa988704

Já lidei que hhnAjkklalllqqkqqqshj


andressa988704

LzjkkkzkaiaiskaxshdbmsKljbvb


vasile.amadeus

Ar trebui sa imi corecteze greseala

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.