"I did not ask you."

Çeviri:Ben sana sormadım.

August 25, 2014

6 Yorum


Fatihcrs

sana derken "to you" kullanmıyor muyduk,mesela "happy birthday to you" cümlesinde "to" kullanırken neden bu cümlede "to" kullanmadık?

August 25, 2014

Selcen_Ozturk

öyle dusunmeyi birakip fiil to istiyor mu istemiyor mu diye dusunuyoruz :) ask fiili to almaz.

birine sormak: ask someone

August 25, 2014

Fatihcrs

sanırım seviye atladıkça daha iyi kavrayacağım, teşekkür ederim...

August 25, 2014

ExpressMon

sanırsam bahsettiğin infinitives konusu http://www.ekremuzbay.com/ingilizce-dilbilgisi/infinitives.html buradan inceleyebilirsin

June 29, 2016

adil723088

Ben seni sormadım olmaz mı seni veya sanayı nasıl ayırt edebiliriz

June 11, 2017

c40LGY6b

Lisedeyken hep hocaya sorardık, bir arkadaşımız cevabını verirdi biz de hep sinir etmek için bu kalıbı kullanırdık :d

September 18, 2019, 6:03 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.