"أنتم رجال."

الترجمة:You are men.

August 25, 2014

30 تعليقًا


MhamedQase

لماذا لا استطيع قول You are a men


wael307380

انتم تعني بالانجليزية they اذا ترجمة جملة انتم رجالي هي they are a men


ejwh10

ليه يقول خطا


moh335956

انت you are mene


Ayoub190721

خطأت في الكتابة


ejwh10

ليه قوليي خطااا


UiTl6

ما اقدر اقول You men بدون are


FainaDove

ازاى you ? مش المفروض they


osamaeldes

ياعنى مش they are a men


Mostafaezz409422

فين اكلتو ال(a)!!!!!


wael307380

you are men تعني بالعربية انت رجل و ليست انتم رجال


asma920170

لماذا you مش they


AmeenAmer3

ليش you؟ انتم معناها they!

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.