"أنتم رجال."

الترجمة:You are men.

August 25, 2014

46 تعليقًا
هذه المناقشة مغلقة.


MhamedQase

لماذا لا استطيع قول You are a men


SAKAZUKI2006

لان a مع المفرد والجملة جمع رجال وليس رجل


FathyaAlbo

لا men جمع man


AyMan.7

They are men هم رجال You are men انتم رجال


wael307380

انتم تعني بالانجليزية they اذا ترجمة جملة انتم رجالي هي they are a men


FainaDove

ازاى you ? مش المفروض they


ejwh10

ليه قوليي خطااا


ejwh10

ليه يقول خطا


Ayoub190721

خطأت في الكتابة


moh335956

انت you are mene


Meer20ha...N

انتم تعني they فلماذا صارت you?


UiTl6

ما اقدر اقول You men بدون are


JamalBerka

انت رجل you are a man انتم رجال you are men . ممكن الشرح لماذا .


wael307380

you are men تعني بالعربية انت رجل و ليست انتم رجال


asma920170

لماذا you مش they


AmeenAmer3

ليش you؟ انتم معناها they!


osama22229999

You احيانا تقوم بمكان they لاكن متى وقتها


2QbH4

غلططططط


AmanyMoham863042

امتى اقول you are men و امتى تبقى you men


AmanyMoham863042

امتى اقول you are men وامتى تبقى you men


YASMIN265438

ازاي you المفروض they


323z

you are man تعني انت رجل


oITa91477

هذا البرنامج كلش رائع


W9593

They are men هيج المفروض


taimocha

انتم تعني they


lweZ19

They or You نفسها هم ليش قال غلط

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.