Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I like trains."

Traducere:Mie îmi plac trenurile.

acum 3 ani

11 comentarii


ILIEJUCATORU

Cred ca este mai corect "Imi plac trenurile" decat solutia data :"mi plac trenurile"

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ne era foame :) Am corectat, mersi!

acum 3 ani

ILIEJUCATORU

ok...acum m-am linistit.

acum 3 ani

eae3
eae3

Heii , am o întrebare mai personala , tie ce limba ti se pare mai usoara ? Engleza sau romana ?

acum 2 ani

Sasha347712

Bdbn

cu 10 luni în urmă

Thewalking285389

TomSka boyyy. :D

cu 1 lună în urmă

LidiaG2

De ce "trenurile", doar "the" nu este? Imi plac trenuri.

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • În română verbul ”a plăcea” este urmat mereu de forma articulată hotărât a substantivelor dacă acestea nu sunt determinate de niciun cuvânt (”Mie îmi plac trenurile.”); sau dacă au determinant, abia atunci apare forma nearticulată (”Mie îmi plac [aceste/acele/niște/două] trenuri.”).
  • În engleză, dacă spui ”I like trains.” te referi în general la toate trenurile din lume, iar dacă spui ”I like the trains.” te referi în particular la anumite trenuri. (Ambele variante sunt acceptate aici ca traduceri pentru ”Mie îmi plac trenurile.” pentru că în română nu se poate face această distincție.)
acum 3 ani

BuniMarian

Se poate face distinctie si in romana.Cred ca este deosebirea dintre ,,Mananc paine,,si ,,Mananc painea,,

acum 3 ani

IrinaNoica

,,The"inseamna painea, masa, banana, the bread, the table, the banana

cu 7 luni în urmă

ILIEJUCATORU

Ca sa nu-mi luati inimioara a trebuit sa dau raspunsul pe care il asteptati desi nu sunt de acord.

acum 3 ani