"IamnotfromAfrica."

Çeviri:Afrikalı değilim.

4 yıl önce

16 Yorum


sirri.b

Ben afrika dan degilim hala kabul etmiyor. Bildirimde yaptim

3 yıl önce

Elif_2001

neden afrikadan yazınca olmuyoda Afrika 'dan olması gerekiyor????

2 yıl önce

sanjikamada

Saçma olduğu içindir daha neden olsun ki :)

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Kesme işareti koymadıysanız, yazım hatası uyarısı verse de doğru kabul ediyor.

2 yıl önce

Evin824345

Bu ne saçmalıkk yaa

1 yıl önce

firatocal

ben de afrikadan değilim yazdım ama kabul etmedi... afrikalı olmakla afrikadan olmak aynı anlama geliyor bence

3 yıl önce

osman310324

I am not African demiyoruz ki neden kabul etmiyor

3 yıl önce

nrllh5

Acaba program sahibine bu durum nasil iletilir? Burayi salladiklarini sanmiyorum da

3 yıl önce

mustafaselviolu

problem rapor et

3 yıl önce

EzgiAkgidener88

ırkçılık bu ya

2 yıl önce

buse709201

doğru

1 yıl önce

simay2007

ilk defa karşıma doğru bir cümle çıktı

2 yıl önce

FurkanTek2

Takip

1 yıl önce

Evin824345

E ayni cevap veriom yanlis diosunuz bu ne bee

1 yıl önce

Fzmb4

evet ben afrikalı değilim . çünkü (söylemekten çok zevk aldığım ) TÜRK ' üm .

10 ay önce

BeyyaAhpsoy

ben "ben Afrikalı değilim " dedim olmadı

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.