Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She has put the plates on the table."

Çeviri:O tabakları masaya koydu.

4 yıl önce

9 Yorum


suvari58

"o masaya tabakları koydu" çevirisi de olmalıdır

4 yıl önce

Kyial1

O masaya tabaklari koydu. Bence tabaklari ile masayanin yerlerinin degismesi yanlis degildir.

4 yıl önce

Viforvendetta

evet raporlarsan eklenir

4 yıl önce

M.FTH1453

ben bu bölümdeki mantığı anlamadım bu kullanılan cümleler için simple past tense kullanamaz mıyız. mesela bu cümleye she put the plates on the table diyemez miyiz. bu bölüm tam olarak hangi zaman kalıbını kapsıyor. yardımcı olsanız çok sevinirim

4 yıl önce

Viforvendetta

evet past tense kullanabiliriz ama "present perfect tense"(yakın geçmiş zaman) konusunu başka sitelerden biraz araştırmanı tavsiye ederim.

4 yıl önce

M.FTH1453

teşekkürler

4 yıl önce

Tscudodiquercia

"O tabakları masanın üstüne bıraktı" kelimesi de olabilir aslında :D

2 yıl önce

YakupCokun

neden -mişli geçmiş zaman hiç kullanılmıyor..bize present perfect hep mişli geçmiş zaman olarak öğretildi.

2 yıl önce

iitenbilen

Has niye kullaniliyor? Ben var anlamamak

1 yıl önce