1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Is it breakfast?"

"Is it breakfast?"

Traducere:Este micul dejun ?

August 25, 2014

6 comentarii


iulianbujor

Am o intrebare: atata tmp cat nu este folosita in intrebare forma articulata "the breakfast", atunci de se traduce "este micul dejun?" ? Am observat ca aceeasi situatie apare si la: "is it lunch" si "is it dinner", si nu inteleg de ce se traduce prin forma articulata.


Aly-Andree

Pt ca nu poti sa spui ,, Este mic dejun" sau ,,Este pranz" sau ,, Este cină".


CaraimanAd

Si eu la fel?dar acum am inteles


mauro20151

În limba română este corect și mic dejun! (?)


Steve753137

Logic s-ar traduce: mic dejun. Micul dejun este forma articulată.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.