Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Is it breakfast?"

Traducere:Este micul dejun ?

acum 4 ani

4 comentarii


iulianbujor

Am o intrebare: atata tmp cat nu este folosita in intrebare forma articulata "the breakfast", atunci de se traduce "este micul dejun?" ? Am observat ca aceeasi situatie apare si la: "is it lunch" si "is it dinner", si nu inteleg de ce se traduce prin forma articulata.

acum 4 ani

Aly-Andree

Pt ca nu poti sa spui ,, Este mic dejun" sau ,,Este pranz" sau ,, Este cină".

acum 3 ani

CaraimanAd

Si eu la fel?dar acum am inteles

acum 3 ani

ANA683006

Eu am scris "Este mic dejunul?"si a catalogat ca raspuns gresit.De ce?

cu 8 luni în urmă