1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dinner"

"The dinner"

Fordítás:A vacsora

August 25, 2014

14 hozzászólás


DoulinGirl

nekem az ebédet nem fogadja el!!


KohSzonja

Azért nem fogadja el, mert az ebéd az angolul lunch, nem dinner.


horpet

A vacsora pedig lehet supper, legalábbis a mi szokásaink szerint.

A dinner szóra pontosabb az a fordítás, hogy a nap főétkezése, ami az angolnak az esti étkezést jelenti a magyarnak viszont a délit.

Ezért szerintem a dinner jelentése lehet ebéd és vacsora is.


Zselyke333

az hogy lehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nekem elfogadta


vilmos301887

Én csak normálisakat követek


foreverspeak321

A mi tanulásaink szerint a lunch az uzsonna mint például 10 órai és a dinner az ebéd a supper meg a vacsora.


Zselyke333

nálunk a breakfast a reggeli, a lunch az ebéd, a dinner pedig a vacsora


zenember

A dinner a fő étkezést takarja. Vagyis ebéd.


tibonova

Angol nyelvű területeken a fő étkezés a vacsora (a reggelitől tolódott el egészen idáig). Vannak kivételek, ahol ebédet jelent, és van, ahol mindig mást, attól függően, hogy melyik aznap a legnagyobb étkezés. A Duo amerikai angolt tanít, ott elég általános, hogy a dinner az vacsora. A Wiki szerint Közép- és Észak-Angliában, valamint Skócia belső területein a munkásosztály használja a dinner szót ebédként.
Ez is egy olyan dolog, amihez akkor kell alkalmazkodni, amikor az ember olyan területre kerül, ahol az átlagtól eltérően használják. A teljes anyanyelvi angolt (minden változatát) beszélők között a dinner többeknél jelent vacsorát, mint ebédet, így érdemesebb egy kezdőnek ezt tanítani.


komka4

a ,,the" szó számomra érthetetlen kiejtéssel volt hallható


Jutika66

Nekem nem fogadta el a pontos fordítàst!

Mièrt?


UzzaAhio4

egy 'n' kimarat ezért már nem is jó

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.