1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We played every night."

"We played every night."

Переклад:Ми грали кожний вечір.

August 25, 2014

8 коментарів


yanayy

Хіба правильно казати "грали кожний вечір" замість "грали кожного вечора"?


94hy

А хіба не кожну ніч?


gtc2015

"...кожної ночі" приймається.


AndriyDats

А як тоді буде "кожну ніч", якщо вечір тут "night"


Nordry

"Кожну ніч" так само буде "every night". Тут справа, скоріше, у суб'єктивному сприйнятті часу доби і щодо значення потрібно щоразу орієнтуватися за контекстом. У США поняття "night" значно частіше вживається для означення пізнього вечора чи вечора взагалі (йдеться про час після заходу сонця). Але це слово може позначати "ніч" і у традиційному для нас сенсі цього слова. Так само часто вживається слово "tonight" - the evening or night of the present day. Ще слід звернути увагу на такі моменти: всі ми знаємо, що в дванадцятигодинному форматі часу AM - вранішні години до полудня, а PM - після полудня до півночі. Але багато людей припускаються помилок, оскільки плутаються у тому, що опівніч - 12 АМ, а от полудень - 12 PM. Відповідно, години після опівночі вже вважаються ранковими, тож не дивуйтесь, коли запитавши у когось про час о другій годині ночі, у відповідь почуєте "Two hours in the morning". Таким чином, з семантичної точки зору поняття часу доби в американців і українців дещо відрізняються, звідси часом і виникає плутанина у цих поняттях при перекладі.


MichaelV228352

В українській мові правильно вживати варіант «щовечора». Якщо завгодно, то залиште «кожний вечір", але «щовечора», будь ласка, додайте.


ot8l3

"Ми гралися щоночі" if you know what i mean ;)


QyrD13

Щовечора? Чому не правильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.