"I do not know exactly myself."

Fordítás:Én magam sem tudom pontosan.

August 25, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Dudkin

Nem ismerem magamat igazán -nak jónak kellene lennie, reportolom


KEEgon_

En is megtettem.


johalasz46

Nem ismerem magamat pontosan. - elfogadta : 2020.04. - Viszont az adott angol mondat megadott magyar fordítása nem ez. Nincs either-neither (sem-sem) kombináció !!!


Tams467327

Ha lenne a mondatban tárgy ( it) akkor nem lenne félrérthető.


johalasz46

De hát éppen ezért: a tárgy magamat = myself ! - 2022.03.


asmodaister

Nem igazán ismerem magam. report


feca81

A nem igazán ismerem magam miért nem jó?


Happiness2020

Miért nem jó a nem igazán ismerem magamat?


ZsoltPap1

Nem tudom magam sem pontosan. Ezt ez semmiképp nem jelentheti ?


ErzsbetSza4

Szerintem is jó mås szórend is.


KrauszMrta

A mai, első 10 pontom megszerzésének ideje alatt, már találkoztam ezzel a fordítási feladattal. Akkor én, a fenti fordítást írtam, (a "sem" szó nélkül!), amit nem fogadott el D. és pirosan azt írta, mint egyedüli jó verziót: "Én nem ismerem pontosan önmagamat." (!) Most, akkor hogy is van ez? Magyarázatot és választ kérek! (Egyébként, hol is van az angol mondatban az a szó, amit úgy fordítottak most, hogy "sem" ??)


JoeSzab

Az angol mondat jelentése: Nem ismerem pontosan magam. A fordítás: Én magam sem tudom pontosan... hogy mikor indul a vonat, busz, mikor kezdődik a film stb. Fordítók! Számotokra ez a két mondat egyet jelent?


eminens2

Nem ismerem magam pontosan. Elfogadta. 2020.03.09.


Erzsi562962

Jogos az észrevétel, szerintem sem jelent egyet a két mondat

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.