A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want to improve the color."

Fordítás:Javítani akarom a színt.

0
3 éve

21 hozzászólás


Bogoj
Bogoj

'ki akarom javítani a színt' sajnos nem fogadja el

11
Válasz3 éve

svajesz

A szótári tipp kiadja az improve=fejleszteni szót, de nem fogadja el?

8
Válasz3 éve

Gy.Alex

ja, tudom. tok idegesito

0
Válasz2 éve

gszi

Ki akarm javitani a szint - ezt nem fogadja el, arra javitja, hogy: En ki akarom javitani a szint, pedig magyarul nem kell a nevmast kotelezoen hasznalni

2
Válasz2 éve

senorana

Most azzal mi a baj,hogy" én javítani akarom a színt"????

0
Válasz3 éve

IstvanMaro

A javít repairs vagy fixes

0
Válasz4 hónapja

BertokJozs1
BertokJozs1

Sztem ezek elromlott dolgok megjavítására vonatkoznak.

0
Válasz4 hónapja

M21-

Én is azt írtam: Akarom javítani a színt. Szerintem ez is jó.

0
Válasz3 éve

AnonymousJohn

Többször meghallgattam lassítva is és nem collalar-t mond, aminek nincs értelme, de kezdőket összezavarhat. Jobb minőségű hangfelvételek kellenének.

0
Válasz3 éve

Bogoj
Bogoj

Amennyire megfigyeltem, ezek nem hangfelvételek, hanem gépi felolvasások, ezért ki is kapcsoltam, mert nagyon zavaróak voltak (bár lehet, hogy azóta ez változott, lehet, egyszer megnézem). Jellemző, hogy az 'a' angol határozatlan névelőt nem 'ö'-ként ejti, hanem betűzve 'éj'-ként, mintha az ABC betűje lenne.

0
Válasz2 éve

Sotech1

Egyébként az élő nyelv is így használja az "a"-t "ei"-nek ejtve pl. ha hangsúlyozod a névelőt. (de tagolva elmondott mondatban is "ei"-nek mondják)

0
Válasz1 éve

VeronikaSz10

En is ezt figyeltem...

-1
Válasz3 éve

judybee3

Mi lenne, ha legalább a magyar mondat magyar lenne, még ha ennek a mondatnak semmi értelme így.

0
Válasz1 éve

GrgSzabolcs

meg akarom javitani a szint ,ez nem jó ?? miért ?

0
Válasz10 hónapja

IstvanMaro

A javít azért nem jó mert az to fix, vagy to repair

0
Válasz4 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

Ki akarom javítani a színt! Nem tudom miért erőlteti a személyes névmást?!

0
Válasz3 hete

HaIsmerszT

Akarom javitani a szint. Ez miert nem jo?

-1
Válasz3 éve

GEAR_2012
GEAR_2012

A fenleszteni jobb idd

-2
Válasz2 éve

StTnde
StTnde

?

0
Válasz2 éve

nyjuli

Cololar-t mond az mi?

-3
Válasz3 éve

StTnde
StTnde

Dö kalör<-kb ezt mondja. Amit te hallasz, azt én nem.

0
Válasz2 éve