"I want to improve the color."

Fordítás:Javítani akarom a színt.

4 éve

15 hozzászólás


Bogoj
Bogoj

'ki akarom javítani a színt' sajnos nem fogadja el

3 éve

svajesz

A szótári tipp kiadja az improve=fejleszteni szót, de nem fogadja el?

4 éve

Gy.Alex

ja, tudom. tok idegesito

3 éve

gszi

Ki akarm javitani a szint - ezt nem fogadja el, arra javitja, hogy: En ki akarom javitani a szint, pedig magyarul nem kell a nevmast kotelezoen hasznalni

2 éve

senorana

Most azzal mi a baj,hogy" én javítani akarom a színt"????

4 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

A javít repairs vagy fixes

7 hónapja

BertokJozs1
BertokJozs1

Sztem ezek elromlott dolgok megjavítására vonatkoznak.

7 hónapja

M21-

Én is azt írtam: Akarom javítani a színt. Szerintem ez is jó.

4 éve

AnonymousJohn

Többször meghallgattam lassítva is és nem collalar-t mond, aminek nincs értelme, de kezdőket összezavarhat. Jobb minőségű hangfelvételek kellenének.

3 éve

Bogoj
Bogoj

Amennyire megfigyeltem, ezek nem hangfelvételek, hanem gépi felolvasások, ezért ki is kapcsoltam, mert nagyon zavaróak voltak (bár lehet, hogy azóta ez változott, lehet, egyszer megnézem). Jellemző, hogy az 'a' angol határozatlan névelőt nem 'ö'-ként ejti, hanem betűzve 'éj'-ként, mintha az ABC betűje lenne.

3 éve

Sotech1

Egyébként az élő nyelv is így használja az "a"-t "ei"-nek ejtve pl. ha hangsúlyozod a névelőt. (de tagolva elmondott mondatban is "ei"-nek mondják)

1 éve

judybee3

Mi lenne, ha legalább a magyar mondat magyar lenne, még ha ennek a mondatnak semmi értelme így.

1 éve

GrgSzabolcs

meg akarom javitani a szint ,ez nem jó ?? miért ?

1 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

A javít azért nem jó mert az to fix, vagy to repair

7 hónapja

bagoly128

Ha azt íróm, hogy ki akarom javítani a szint az ugyanazt jelenti, hogy Javítani akarom a szint

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.