"He reads."

Traducere:El citește.

August 26, 2014

5 comentarii


RusRaul

Care e diferența dintre "reads" și "read"?

August 26, 2014

fantomitzah

La prezent, pentru persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it reads
I / we / you / they read

August 26, 2014

BadeaDavid2

Mega usor!

September 26, 2016

AurelianRa3

Hello... I am Gracie and I'm tested aplication...Ehee...It's good and cute

March 2, 2017

Maria325975

De ce nu se adauga "s" sau "es " si la girl , boy ca doar sunt "ei " sau "ele " ?

February 8, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.