Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"He reads."

Traducere:El citește.

acum 4 ani

16 comentarii


RusRaul

Care e diferența dintre "reads" și "read"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La prezent, pentru persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it reads
I / we / you / they read

acum 4 ani

Filip77973

Eşti inteligent

acum 1 an

Iliuta9

Toți stiu asta.

cu 10 luni în urmă

BadeaDavid2

Mega usor!

acum 1 an

AurelianRa3

Hello... I am Gracie and I'm tested aplication...Ehee...It's good and cute

acum 1 an

LPSKittyFa

Rosie esti proasta

acum 2 ani

RemusGrozavu

eu am scris corect și mia dat greșit

acum 3 ani

SergiuPale1

Eu am scris He reads si nu a fost corect

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Care era cerința?
Nu posta mai multe mesaje înainte de a primi un răspuns, folosește opțiunea de editare a mesajului tău dacă vrei să adugi/corectezi ceva. Mersi!

acum 3 ani

Iosifescu2

Here

acum 1 an

cocoata1

Trb sa traduci in rom

cu 9 luni în urmă

Rosie53557

Taci din gură,fantomitzah

acum 2 ani

Rosie53557

(Ultimul comentariu!)

acum 2 ani

585022

La fiecare exercitiu te bagi tu "fantomitzat" si mam saturat de ideile tale stupide

acum 2 ani

Laurazm27

E moderator, băiete. Asta face el. Te ajută pe tine să înveţi engleză, copile!

acum 2 ani