"He reads."

Traducere:El citește.

August 26, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


RusRaul

Care e diferența dintre "reads" și "read"?


fantomitzah

La prezent, pentru persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it reads
I / we / you / they read


Maria325975

De ce nu se adauga "s" sau "es " si la girl , boy ca doar sunt "ei " sau "ele " ?


Cristina5306

Asta mă întreb și eu


adelina.roscovan

Asta a fost cea mai usoara dintre toate


Elena642075

Salut .Ce mai faci Adelina ?


Elena642075

Vrei să fim prietene?


eni166737

Inainte am avut o propoziti ea citeste o carre si acolo era cu read aicia cu reads care este diferenta???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.