Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"He reads."

Traducere:El citește.

0
acum 3 ani

4 comentarii


RusRaul

Care e diferența dintre "reads" și "read"?

6
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La prezent, pentru persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it reads
I / we / you / they read

46
Răspundeacum 3 ani

BadeaDavid2

Mega usor!

0
Răspundeacum 1 an

AurelianRa3

Hello... I am Gracie and I'm tested aplication...Ehee...It's good and cute

0
Răspundeacum 1 an