Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Femeile"

Traducere:The women

acum 3 ani

21 de comentarii


AdelinaIgn

The woman se traduce femeia iar the women se traduce femeile!

acum 3 ani

Claudiu489107

The women este plural; The woman este singular! Dacă nu mă credeți faceți Capitolul Plural!!!!!!

acum 2 ani

Sofia686797

Ai dreptate

cu 11 luni în urmă

Mita728748

Mie în engleză cum se zice

cu 9 luni în urmă

Alexandrin514943

I am

cu 5 luni în urmă

Mita728748

Femeile

cu 9 luni în urmă

BanuLeon

Ai dreptateii

cu 9 luni în urmă

Alexandra720858

Women se treduce femeia

cu 7 luni în urmă

cristina133341

usor

cu 5 luni în urmă

CosminaNec2

Woman=femeie si womans=femeile!!!!!!

cu 1 lună în urmă

Slash103476

dkddiiddiidloddididkosiIkkloo ooo o8888iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiooi oo999okssnskskskdjcdkfdd,ncncjcdkk1i@@&@#!&!#&####÷÷÷#£÷£÷÷¥@@?#!*£#!÷÷¥=!¥@$£££$$£$££$$£$££$£$£$£=£==£=£==£=£=£÷0+9×&○♡\◇\◇♡♡◇[[<sub>[[</sub>◇<sub>[[</sub>[[[[○[○[♡[●◇\●○○\●[2}○°}}[[[}\◇|◇[|[[○[[○○[○[[[[[[[[•|•••iiriididodidiidDKEodierio www

cu 4 luni în urmă

GabrielGradinaru

Intr-o intrebare de traducere The Women= Femeia iar aici The Women = Femeile, pana la urma, cum este corect?

acum 3 ani

Mita728748

Women

cu 9 luni în urmă

Daniel128598

I

cu 6 luni în urmă

AdrianJiga

The woman :-) :-)

acum 3 ani

RusRaul

Pentru testare ar fi fost mai amuzat dacă apărea și fraza "the woman" sau "a woman" să facă încurcături :))

acum 3 ani

Ana13zete

Da foarte amuzant asa noi am scrie gresit

cu 7 luni în urmă

Cristeaanamaria

Nu este corect. Femeile=woman's The woman=femeia

acum 3 ani

mihaela_dinu_08

Nu nu este daca nu sti regule pluralului invatate

acum 3 ani

iRelevant

Stii regulile

acum 3 ani

dragu2

Da

acum 3 ani