Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu nu sunt o femeie!"

Traducere:I am not a woman!

acum 4 ani

6 comentarii


GeyhanBact

Woman este la singular ? Si women plural ?

acum 3 ani

Looke116

Da

acum 3 ani

RusRaul

Când/la ce se folosește cuvântul "one"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”one” este numeralul 1.
Deci când ai nevoie să-l folosești în română, atunci îl folosești și în engleză.

acum 4 ani

RusRaul

Mersi

acum 4 ani

mihai506871

Am scris la fel

acum 2 săptămâni