"The child eats pasta."

Traducere:Copilul mănâncă paste.

August 26, 2014

9 comentarii


isacfanel

Cand se pune "the" inainte?

December 21, 2014

GavrilutaC

Se pune cand articulezi urmatorul cuvant,de exemplu ai cuvantul "home" care inseamna casă,daca il vreo articulat pui "the home"care inseamna casa :D

September 21, 2015

RusRaul

Ar fi amuzat dacă ar merge"copcilu mâncă paste" mă refer la cuvântul "mâncă" de a fost lungit în varianta pentru dialectul folosit la oraș sau "domneasca" cum zic cei din sate, ar merge dacă l-aș folosi?

August 26, 2014

fantomitzah

Nu, nu ar merge. Trebuie folosite cuvintele care vă apar la indicii (limba literară, cuvintele care se găsesc în dicționarele bilingve), nu regionalisme sau cuvinte folosite în vorbirea populară.

August 26, 2014

RusRaul

Întrebam , pentru că eu le folosesc pe amândoua.

August 26, 2014

RusRaul

Cuvântul "mâncă" mă refer..

August 26, 2014

CristinaCr437497

Este vorba în general .(The child eat pasta. ) I like pasta very much. Folosim "the" atunci când este vorba despre ceva în particular. "The child eats the pasta that his mother cooked." Copilul mănâncă pastele pe care le-a gătit mama lui.

November 6, 2018

simona94961

? Xq

August 29, 2019

simona94961

11

August 29, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.