"Pisicile mănâncă orez."

Traducere:The cats eat rice.

August 26, 2014

11 comentarii
Această discuție este blocată.


RusRaul

Nu trebuie cumva "the cats eat rice"?


fantomitzah

Ambele sunt acceptate.
”cats” -> te referi în general, la toate pisicile din lume
”the cats” -> te referi în particular, la anumite pisici
Traducerea comună: ”Pisicile mănâncă orez.”


crciungabr1

Este corect ce ai scris


Nico957029

Nu are sens propozitia


VlduConsta

De ce s a folosit "eat" in loc de "eats" daca pisicile este la plural


Adrian0109

Pisicile pot fi traduse ca "ele", care reprezinta pronume la persoana a treia si astfel "eat" nu trebuia sa primeasca "s"?


Nico957029

Mi sa pus gresit ca nam pus punct


10V3LY.

Dacă unii ❤❤❤❤❤❤ nu știu să facă diferențe nu înseamnă că aplicația greșește..

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.