"Not me."

Traducere:Nu eu.

August 26, 2014

24 de comentarii
Această discuție este blocată.


leontinasima

Daca nu invatati engleza,ce sa va fac…. Incercati varianta din franceza in engleza,acolo trebuie sa stiti bine engleza dar si franceza ca sa puteti proceda asa. Eu am incercat si am reusit pana la lectia 37 dar apoi am uitat ceva din engleza si nu am avut incotro ,a trebuit sa o i-au de la capat.Asa ca invatati ca o sa fie si mai greu

Cat despre ,,my,,si ,,me,, ,este o mare diferenta…. ,,My inseamna ,,mea,,sau,,meu,, de ex . ,,My,, book is red and blue.= Cartea ,,mea,, este rosie si albastra,iar despre ,,me,, inseamna ,mai nou in engleza, ,,mie,, sau ,,mine,, de ex.I know about ,,me,,.= Eu stiu despre mine. Acum stiti ce inseamna fiecare? Ce medie aveti la engleza? Eu am media 9, 40.


Alexia146249

Eu am media 10 la engleză


denisaaaa6

Care e diferenta dintre him si her?


MagdaCM

Him este pentru genul masculin Her pentru genul feminin


AlexandraD186760

Him inseamna lui,iar her inseamna ei.E o diferenta de genuri:masculin si feminin ^^


Bifjng148

Him e la masculin si her e la feminin


nicairina100

him se foloseste la genul masculin ,iar her la feminin


Emanuela1503

"Him" e pentru persoana a III - a, singular, masculin(al lui), iar" Her"tot persoana a III-a singular, doar că la feminin(al ei).


RaisaMaria4

Este greu pe aici. Eu am stat nu știu cat timp sa fac cea din urmă.


KarinaIord

Omg mi-l da pe not me de o mie de ori


Mimi679974

Nu merge off Tot scrie ca nu merge netul dar am


AlyLupaste

Se aude ,,nar mi" . Doar cand dau pe lent se aude ,,nat mi" . Suna rau..


Olga262584

Care este diferenta dinte me si I


munteanularisa1

My inseamna al meu si i inseamna eu


euIhw1

Me inseamna eu si i la fal dar se folosesc in situatii diferite . My se foloseste cand zici al meu exemplu NOT ME =NU EU


Ama18266

De ce nu incepe cu al 10 lea capitol ? Is prea usoare primele


Patricia944691

Yupy o sa trec la urmatoarea intrebare


AlexMihaiF1

him= el si her= ea cuplacere denisaaaa6


Melania711369

She = ea her = ei he = el him = lui

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.