Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El mănâncă zahăr."

Traducere:He eats sugar.

acum 4 ani

5 comentarii


Alex408167

Zahar simplu ? Nu-i prea bun

acum 2 ani

EvelinMilu

E nebun

acum 1 an

IoanaAlexa406749

De ce se pune la forma de "eat" un "s"? Are cumva legatura cu persoana a 3 a singular? Multumesc!

acum 1 an

EmilianVad

Da,se pune s deoarece este Prezent Pers a 3-a singular..De exemplu la prezent la pers. 1 este I work ,iar la pers a 3-a singular la El si Ea este He works si She works

acum 1 an

Cristi_Here
Cristi_Here

JOHNNY JOHNNY YES PAPA EATING SUGAR NO PAPA xd

acum 13 ore