"إنهم يكتبون لعقود."

الترجمة:They write for decades.

August 26, 2014

18 تعليقًا


Saraex8

ايه الفرق لو قلت they أو they are ?

August 26, 2014

AdamElKhattab

بإضافة فعل مساعد are .. ستكون الجملة فـ المضارع المستمر - Present Continuous وعندها...

سيكون المعنى أن الحدث - الكتابة - يحدث الآن .. وهو لا يتوافق مع المعنى!

July 13, 2016

TGtK15

أليست كلمة يكتبون مضارع مستمر

July 31, 2019

sulimanalz

والله تعبت وانا ابحث علي متابعين كلهم ماعندهم حماسة

April 7, 2016

rpWKi

نفس الموضوع

May 2, 2016

ShadyMAboelela

ما الخطأ لو قلت many years

January 23, 2017

mazinjaafa

They تسخدم للناس انت لست منهم اما they areللاشارة للناس وانت جزء منهم

February 3, 2017

AbdallaW

خطأ الفرق في الأزمنة فقط

December 1, 2017

TGtK15

اذا كنت واحدا منهم معناها we

July 31, 2019

tamo620984

العقد ايضا يكتب contract

February 21, 2017

hadeer463094

العقد هنا اللى هو عدد من السنوات 10 سنين اما contract ف دا معناه عقد قانونى اوعقد شراكه

April 30, 2017

Sadek12345678

ما الفرق بين off و for

February 27, 2017

new44ever

why "they are writing" is wrong?

June 18, 2015

mmubPz

الإجابة الصحيحة for وليست of لانها تعتمد على معنى الجمله **انهم يكتبون لعقود وليست انهم يكتبون العقود

May 10, 2016

walooabdal

لان الحقيقة او الجمل الوصفة يتم كتابتها. باالمضارع البسيط

October 1, 2016

mXuL4

For الى
و off مثل office مكتب يعني كلمتين غير ان شاء الله نحفظ اللغة الإنجليزية

March 20, 2017

ahmed562762

ليه they write contracts غلط

August 18, 2017

raniaragab12

امتي تيجي at وfor ,,مع التواريخ والسنون

January 25, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.