Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Bărbatul bea apă."

Traducere:The man drinks water.

0
acum 3 ani

6 comentarii


fantasticp2

prop asta mia venit de 5ori

1
Răspundeacum 1 an

AlexandraO583826

Tha men drink water

0
Răspundeacum 1 an

sergiull

Dc nu ii corect " the man drink water" ???

-3
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La prezent, la persoana a treia singular se adaugă un ”s” la finalul verbului:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink

  • ”the man” = ”bărbatul” este substantiv la singular, deci folosești verbul pentru persoana a treia singular: ”(he) drinks”.
  • Dacă în schimb ai fi avut ”the men” = ”bărbații”, substantiv la plural, ai fi folosit verbul pentru persoana a treia plural: ”(they) drink”.
5
Răspundeacum 3 ani

darius2005.

Pentru ca actiunea se petrece acum

1
Răspundeacum 3 ani

dvd.daniel

Gggsgshsghdgggxhdygegdheghdhehujgshwhegehgehegehegehwhehehegvbfghjgghfgjjhgggffy

-3
Răspundeacum 3 ani