Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Voi ați fost de unii singuri?"

Traducere:Did you go by yourselves?

acum 3 ani

9 comentarii


kkattyi

To go = a merge. "Voi ați fost de unii singuri?" contine verbul A merge?? NU. Atunci raspunsul corect de ce este cu "a merge"??

cu 11 luni în urmă

MariusVasi2

were you alone ? este fara fite .

acum 2 ani

MariusVasi2

intrebarea corecta era " V-ati dus de unii singuri ? "

acum 2 ani

Iacobescu

In aceasta propozitie "a fi" e folosit ca "a se duce" nu ca "a exista"? Eu am zis "You were alone", in idea ca ati fost singuri (nu a fost nimeni cu voi cand ati avut nevoie de ajutor). De unde se intelege ca trebuie folosit verbul to go? Are logica cand zici mai multor persoane ca au fost singuri? Daca au fost mai multi "voi" atunci nu au fost singuri. Deacea m-am gandit mai degraba la fara prieteni.

acum 3 ani

Sergiu563110

.. sau voi ați fost plecați de unii singuri?

acum 2 ani

AlexandruO10

De ce nu "Did you went by yourselfes?" E o actine terminată si conclusa.

cu 6 luni în urmă

thenootz1
thenootz1

Cand se foloseste "did"= la trecut, verbul care urmeaza se pune la prezent (go), nu tot la trecut (went)

cu 3 luni în urmă

CristyWhos
CristyWhos

"You were by yourselves?" trebuie acceptat. Se folosește chiar dacă poate ar trebui sa inversezi verbul și substantivul.

acum 3 ani

gustawsohn
gustawsohn

Da, mie nu mi-a acceptat traducerea pentru ca nu am inversat ordinea verb-substantiv.

acum 3 ani