1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The dress is clean."

"The dress is clean."

Çeviri:Elbise temizdir.

August 26, 2014

18 Yorum


birhemsire

dress kelimesini cıras olarak duyuyorum dress diyo mu diye bakıyorum bu sefer öyle diyor gibi geliyor :S

August 8, 2015

m.23

Dress diye okuyor

October 29, 2015

HilalNur12

Doğru duyuyorsun. İngilizce'de D ve R harfi yan yana gelince C diye telaffuz edilir. Çünkü onlar R yi bizim gibi söylemiyor. Dili damağa değdirmeden söylüyorlar. Bu yüzden D ve R harfi yan yana gelince telaffuzu zor oluyor C diye söyleniyor.

April 27, 2016

iitenbilen

Giysi temiz neden olmuyor?

July 25, 2016

Lvkrk

ordaki is : -dir anlami katiyor

February 23, 2018

Elifece2009

Elbise temizdir neden olmuyor

January 15, 2018

melisa575782

dress elbise demek değil mi? Yanlış anlıyo mikrofon

April 21, 2016

melisa575782

cevapları aliyim

April 21, 2016

ahmetemin16

Alamazsın ağır gelir

June 22, 2016

DilsadeGngr

clear in anlamı ne?

May 12, 2016

TonyKenway

Ustune tiklarsan gorursun

May 22, 2016

beyza494071

Temiz giyside aynı şeydir

June 18, 2016

DRNDKY

Telaffuzu yanlış anlayanlar telaffuzlarını geliştirmek için uğraşmalılar bence.

November 24, 2016

IlgazErtek

Aa yorum yapabiliyomuşuz

January 25, 2017

Smeyye284056

evet

August 5, 2017

azra177539

Temiz elbise neden olmadi

August 1, 2017

ali609177

The nerelerde kullaniliyor

July 1, 2018

ali609177

The nerelerde kullaniliyor

July 1, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.