1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim kız kardeşlerim bugün …

"Benim kız kardeşlerim bugün sinemadalar."

Çeviri:My sisters are at the cinema today.

August 26, 2014

5 Yorum


burak172349

are neden kullanıyor at the cinema desek olmazmı ?

October 11, 2015

keremhan77

am , is , are durum bildirir. Türkçe'deki bildirme manasında gelen -dir, -dır manasında. (şurdayım, burdayım, buyum, şuyum manasında )

December 2, 2015

Nijamitsu

theatre kelimesi şıklara koyuluyorsa kabul edilmeli çünkü amerikalılar theatre kelimesini de sinema için kullanıyor. Sözlükte de theatre kelimesinin sinema anlamı var.

August 26, 2014

TCAysenAkay

Today are dan sonra olsa yanlış mı?

February 6, 2019

ebuabdullah

at yerine in yazınca kabul etmiyor.

June 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.