"Benim kız kardeşlerim bugün sinemadalar."

Çeviri:My sisters are at the cinema today.

4 yıl önce

3 Yorum


burak172349

are neden kullanıyor at the cinema desek olmazmı ?

3 yıl önce

keremhan77

am , is , are durum bildirir. Türkçe'deki bildirme manasında gelen -dir, -dır manasında. (şurdayım, burdayım, buyum, şuyum manasında )

2 yıl önce

Nijamitsu
Nijamitsu

theatre kelimesi şıklara koyuluyorsa kabul edilmeli çünkü amerikalılar theatre kelimesini de sinema için kullanıyor. Sözlükte de theatre kelimesinin sinema anlamı var.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.