"The children eat by themselves."

Çeviri:Çocuklar kendileri yemek yer.

4 yıl önce

10 Yorum


altugcyhn

buradaki "by"ın kullanım amacı nedir

4 yıl önce

granri
granri

by olmasaydı kendilerini yerler anlamına gelirdi

4 yıl önce

Cemkalender

"By" bu tur cumlelerde "kendi basina" anlami veriyor.

2 ay önce

aydinvs
aydinvs

By, yani onlar tarafindan, kendi elleri veya marifetleriyle.

2 yıl önce

enes1406

cocuklar kendi kendileri yemek yer kabul etmiyor.

2 yıl önce

tuhafbiri

Burada gizli bir (yemeklerini) olduğunu söyleyebilir miyiz

3 yıl önce

SafakYuce
SafakYuce

az önce izlediğim "Hannibal"ın üzerine bu soruyu görmek garip oldu... :) yemeklerini diye kısıtlamak gereksiz olur. olayın konusuna göre yemek, şeker, hatta belki paralel bir evrende brokolilerini yiyor olabilirler.

3 yıl önce

ufukgenctu

Bence burada yemek kelimesi fazla gibi.

1 yıl önce

cagcay1

çocuklar kendileri yemek yiğiyor kabul etmiyor :(

9 ay önce

MusaAlican

"Çocuklar kendileri ile yer" anlamı yok mu?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.