A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Minden reményt elvesztett."

Fordítás:He lost all the hope.

3 éve

12 hozzászólás


zetorka

Every-vel nem jo?

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

"Every" itt nem jo angolul.

3 éve

zetorka

aha, de miért???

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Miért, magyarul, nem beszélnek "Egész remény elvesztett"? ;-) Csak nem mondunk az a módon.

3 éve

zetorka

közben rájöttem, mert a hope nem megszámolható így nincs olyan, hogy "minden" remény

3 éve

rabovszky
rabovszky

anyway : the ?

3 éve

tucite

He lost all hopes. Nem fogadta el. Szerintem jo.

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Csak "hope", nem "hopes".

3 éve

d3vi4nt

He lost all hope.... kell az a the tényleg? :S

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Ez a válasz legjobb angolul.

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Világossá kell tenni, anélkül, hogy "the"

3 éve

RobertKadn

Ez butaság mert egy csomo mas megoldas is van es nem fogadja el...

1 éve