A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Biztos vagyok benne, hogy eszik rizst."

Fordítás:I am sure he eats rice.

0
3 éve

6 hozzászólás


BlueFish627

Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy a "... sure that he ...." megoldás is jó?

0
Válasz3 éve

hb433
hb433

elfogadni elfogadja that-tel is, bar en me'g eleirtam az about-ot, amivel mar nem...

0
Válasz3 éve

pisti1696

I am certain miért helytelen?

0
Válasz3 éve

kottazur

Hmm, talan azert mert az bizonyossagot jelent, es a gep nincs beprogramozva arra, hogy a biztos-bizonyos kapcsolatot felismerje

0
Válasz3 éve

zkenderess

Im sure that he eats rice. nem jó váááá:D

0
Válasz3 éve

zkenderess

Im sure that he eats rice. nem jó váááá:D

0
Válasz3 éve