"Ty projektujesz koszulę."

Tłumaczenie:You design the shirt.

4 lata temu

6 komentarzy


lukas--93

Dlaczego nie może być 'project' zamiast 'design' ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Rzeczownik project oznacza projekt, ale w znaczeniu zadania, przedsięwzięcia do wykonania, np. The project aims to provide an analysis of children's emotions = Celem projektu jest dostarczenie analizy emocji u dzieci.

Czasownik project oznacza m.in.
- przewidywać, szacować (o przyszłości)
- wystawać poza jakąś płaszczyznę
- wyświetlać, rzutować obraz z projektora
ale NIE oznacza projektować.

Jeśli mamy na myśli projekt graficzny, to użyjemy wyrazu design.

4 lata temu

CristoferS853029

Dzięki!Pani profesor

3 lata temu

karomar123

A może być bez 'the'?

3 lata temu

iamsomeone3

Nie.

8 miesięcy temu

maze69336

z "a" też przechodzi

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.