"Our clothes"

الترجمة:ملابسنا

August 27, 2014

41 تعليقًا


naceabde

لماذا لم ينطق th في كلمة clothes


AdamElKhattab
  • مَلبس = Clothe .. ينطق المقطع the - بإستخدام اللسان - كحرف الثاء في اللغة العربية

  • ملابس = Clothes .. ينطق المقطع thes كحرف Z


MustafaFawzi

ممكن ثيابنا


mero785

ملابسنا او ثيابنا الاتنين بنفس المعنى


MustafaFawzi

انا اقصد اضافتها لاني لما وضعت مؤشر الفاره علي الكلمه المفروض الاقي اختيارين ملابسنا و ثيابنا مش اختيار واحد


mero785

مش مشكله الموقع مش هيجيب الكلمة بكل معانيها هو معنى واحد او اتنين وانت بتبقى عارف هو بيدل على اية


MustafaFawzi

لا مشكله . لانه ممكن واحد يكتب ثيابنا و البرنامج يحسبها غلط . الموقع لسه في بدايه تاسيسه و احنا يجب علينا اننا نساعد لجعل الموقع يشتمل علي كافه التعابير الممكنه و تقليل نسبه الخطا مش بالتغاضي عنها .


mero785

تمام انت كتبت ثيابنا وقال غلط


Ramy_M

مفيش حاجة اسمها clothes .. هي اصلا clothe معناها ملابس .. حد يوضح لنا ؟


AdamElKhattab
  • مَلبس(أسم) / يَكْسو(فعل) = Clothe

  • ملابس = Clothes


OmarAnasri

لا chothes هي المعنى لكلمة ملابس


OmarAnasri

تمام إذا قلنا clotheممكن تخبريني شو معناها؟ روحي بحثي عن كلمة ملابس شو معناها؟ مفهوووم؟


OmarAnasri

سمي بالرحمن وراجعي كلامك


Aseel189929

لا في حاجة إسمها clothes يعني ملابس


QDc6

الصوت غير واضح


AaBb8014

اصلا ما يشتقل الصوت


saleh2004

التسجيل غير واضح بين Our و Are


alameer5477

ويش فيها لو كتبت الملابس ملكنا..؟؟؟


AdamElKhattab
  • الملابس ملكنا = The clothes is ours

Fggfghtrfg

يا اصدقاء ليش التي الاتش ماتنطق بكلمة clothes


AdamElKhattab

راجع إجابة سؤالك أعلاه ↑


OmarAnasri

صلوا على النبي!


MustafaFawzi

خلاص يا mero خليها زي ما تحبي مش هنقف علي كلمه . keep going


HMD3428

ثيابنا صحيحة


y98Q

ملابسنا


safa808009

الفظ سريع مرات ما افهم


hano61

اللفظ سريع غير مفهوم


AmelRamada

لم افهم الصوت وشكرا لكم على اي حال مشكورة جهودكم


HajarSh1

ممكن تتابعوني رجائاً وشكراً


NLMc8

ملابسنا


shahd598937

ممكن تتابعوني رجاءا وبس


FCxl5

انا کتبت لباسنا مثل ثیابنا بس یکتب خطآ


Adam952541

اظن ان اجابتي صحيحة


lamar825924

تضن ولا اكيد هههههه


hassanharo6

المشكله صوت غير واضح


ghassan908012

اخطاء قاتلة حرام عليكم

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.