"Our clothes"

الترجمة:ملابسنا

August 27, 2014

33 تعليقًا


naceabde

لماذا لم ينطق th في كلمة clothes

October 15, 2015

AdamElKhattab
  • مَلبس = Clothe .. ينطق المقطع the - بإستخدام اللسان - كحرف الثاء في اللغة العربية

  • ملابس = Clothes .. ينطق المقطع thes كحرف Z

November 12, 2016

MustafaFawzi

ممكن ثيابنا

August 27, 2014

mero785

ملابسنا او ثيابنا الاتنين بنفس المعنى

August 30, 2014

MustafaFawzi

انا اقصد اضافتها لاني لما وضعت مؤشر الفاره علي الكلمه المفروض الاقي اختيارين ملابسنا و ثيابنا مش اختيار واحد

August 31, 2014

mero785

مش مشكله الموقع مش هيجيب الكلمة بكل معانيها هو معنى واحد او اتنين وانت بتبقى عارف هو بيدل على اية

September 3, 2014

MustafaFawzi

لا مشكله . لانه ممكن واحد يكتب ثيابنا و البرنامج يحسبها غلط . الموقع لسه في بدايه تاسيسه و احنا يجب علينا اننا نساعد لجعل الموقع يشتمل علي كافه التعابير الممكنه و تقليل نسبه الخطا مش بالتغاضي عنها .

September 3, 2014

mero785

تمام انت كتبت ثيابنا وقال غلط

September 6, 2014

Ramy_M

مفيش حاجة اسمها clothes .. هي اصلا clothe معناها ملابس .. حد يوضح لنا ؟

April 18, 2016

AdamElKhattab
  • مَلبس(أسم) / يَكْسو(فعل) = Clothe

  • ملابس = Clothes

November 12, 2016

Aseel189929

لا في حاجة إسمها clothes يعني ملابس

January 6, 2019

lion944

لباسنا

July 1, 2015

alameer5477

ويش فيها لو كتبت الملابس ملكنا..؟؟؟

August 20, 2015

AdamElKhattab
  • الملابس ملكنا = The clothes is ours
September 18, 2015

Fggfghtrfg

يا اصدقاء ليش التي الاتش ماتنطق بكلمة clothes

March 16, 2016

AdamElKhattab

راجع إجابة سؤالك أعلاه ↑

November 12, 2016

AaBb8014

اصلا ما يشتقل الصوت

August 28, 2016

FatimeMard

ملابسنا

October 14, 2016

MustafaFawzi

خلاص يا mero خليها زي ما تحبي مش هنقف علي كلمه . keep going

September 7, 2014

HMD3428

ثيابنا صحيحة

April 24, 2015

y98Q

ملابسنا

September 3, 2015

safa808009

الفظ سريع مرات ما افهم

December 19, 2015

hano61

اللفظ سريع غير مفهوم

January 1, 2016

AmelRamada

لم افهم الصوت وشكرا لكم على اي حال مشكورة جهودكم

May 14, 2016

QDc6

الصوت غير واضح

June 25, 2016

AdhamAlHom

صح

June 30, 2016

HajarSh1

ممكن تتابعوني رجائاً وشكراً

October 7, 2016

NLMc8

ملابسنا

May 6, 2017

shahd598937

ممكن تتابعوني رجاءا وبس

August 19, 2017

FCxl5

انا کتبت لباسنا مثل ثیابنا بس یکتب خطآ

November 29, 2017

w8kD2

مشكلة

March 11, 2018

Adam952541

اظن ان اجابتي صحيحة

March 18, 2018

lamar825924

تضن ولا اكيد هههههه

June 17, 2018
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.