"Miazévszaknaptárja?"

Fordítás:What is the calendar of the season?

4 éve

20 hozzászólás


zsuzsa.nagy

Két gondolat. 1:Ezzel a mondattal még sosem találkoztam, pedig nem először ismétlem át ezt a témakört. 2: ,Valaki fordítsa már le nekem, mert nem értem még magyarul sem!

4 éve

HannaLux

Ennek a mondatnak semmi értelme sincs

4 éve

Fifike05.10

WTF....?!

4 éve

bcsill

Értelmetlen mondat, hátha elolvassa valaki....

3 éve

voros.zolt1

Ennek a mondatnak nincsen értelme...

3 éve

Makuka0

Mi az évszak naptárja???????????????? - ilyen mondat nincs.

3 éve

GabriellaF976872

Helyes nyelvtani szerkezet... csak éppen értelme nincs a mondatnak..... se magyarul,se angolul.... mondjuk úgy látom a hozzászólás is felesleges,mert senki nem foglalkozik vele,ha már 7 hónapja itt kering ez a mondat....

3 éve

BorkaMargit

És még most is :( Gondolkodom rajta rendesen

1 éve

Huniorw
Huniorw

Ilyen mondat nem letezik:D

3 éve

EdinaBalog4

Ez mit jelent magyarul?

3 éve

zarazs

Semmi ertelme

3 éve

armiba

Ez olyan, mint a tigris kopoltyúja. Azt is le lehet fordítani idegen nyelvekre.

2 éve

ntstrike

wat ?

2 éve

tjancsi
tjancsi

Don't worry, it doesn't make any sense in English either!

2 éve

SzNemka
SzNemka

Valójában nem évszak, hanem szezon, időszak Pl. egy színházi évad, vagy a forma-1 időbeosztása. Mikor lesznek az előadások, versenyek, események.

1 éve

71eva43

Ez a mondat nekem még magyarul is kínai :))))

2 éve

pinterc

ez valami nyelvújító kezdeményezés? :D

1 éve

PeterStier

Értelmetlen a mondat, és értelmetlen az is hogy aposztrof nélkül nem fogadja el az egyébként jó megoldást!

1 éve

ErdlyiAtti2

Ha majd a ma lesz a holnap tegnapja...értelmes mondat.... Az ott fent nem az

1 éve

Whizztopress

ezt magyarul sem értem :D

11 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.