A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Horses like to be in the fields."

Fordítás:A lovak szeretnek a mezőn lenni.

3 éve

12 hozzászólás


tango.mo
tango.mo

Egyszerre hányon?

3 éve

ajenes82

Bizony, sok lo mindegyike egy-egy mezon szeret lenni, ez magyarul egyes szam kene, hogy legyen.

3 éve

camael66

miért nem kell a mondat elejére a the?

2 éve

Tamas51

Mert nem bizonyos, meghatározott lovakról, hanem csak úgy általában a lovakról van szó.

2 éve

Iren.R

Lovak mezőkön szeretnek lenni

7 hónapja

boyocska

A lovak szeretnek a mezőn - magyarosabb lenne, de miért nem jó?

1 éve

Tamas51

Szerintem azért nem jó mert semmivel sem lenne magyarosabb. Mit szeretnek a lovak a mezőn?

1 éve

boyocska

Magyarul nem mindig használjuk a létigét.

1 éve

Tamas51

Az igaz, hogy nem mindig használjuk de itt éppen használták és ettől még nem lett magyartalanabb a mondat. Ezek a lovak nem pletykálkodni szeretnek a mezőn hanem csak egyszerűen szeretnek ott lenni, nem pedig az istállóban.

1 éve

boyocska

Nem győztél meg kicsit sem, de legyen igazad. Látom magyarul már a 6. szinten tartasz.

1 éve

Tamas51

Igyekezz és hamar utolérhetsz. Már csak hat szint van közöttünk. Go for it.

1 éve

boyocska

köszi, nem itt tanultam magyarul.

1 éve