1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The ladies are going to arriā€¦

"The ladies are going to arrive soon."

Vertaling:De dames zullen binnenkort aankomen.

August 27, 2014

6 opmerkingen


Legrelle.121

Ik had : De dames gaan weldra aankomen. Niet goed gerekend. In woordenboek opgezocht en "weldra" kan vertaald worden in "soon"????


beatmax

Ik had "de dames gaan zo aankomen". Ook niet goed, waarom?


Gotrah1

Dat betekent dat de dames snel dikker worden...toch?


Sara531107

Omdat je het woord binnenkort hebt vergeten Soon betekent binnenkort :)


Ansje11

Wat is er fout,met de dames zullen zo arriveren


gamergail

is "dadelijk" niet goed meer?

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.